Klacht- en tuchtrecht
Heb je een klacht? Dan hoop ik daar met je over te kunnen spreken.
Als je je niet lekker voelt bij een sessie of handelwijze is het erg belangrijk om gehoord te worden.
Wil je niet mij, maar iemand van mijn beroepsvereniging spreken, zoek dan contact met de vertrouwenspersoon van de VIT via hun contactpagina.

Mocht dit niet voldoende zijn, dan kun je gebruik maken van een onafhankelijke klachtfunctionaris van de SCAG benaderen. De SCAG is het kenniscentrum voor klachten en geschillen in de complementaire zorg, waarbij ik ben aangesloten in het kader van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).

Als deze stap nog geen bevredigende oplossing biedt, dan kun je een Geschil indienen bij de Onafhankelijke Geschillencommissie van de TCZ (Stichting Tuchtrecht Complementaire zorg)

***

logo SCAGStichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg
www.scag.nl